Az alábbi, közel négy perces reklámszpot igazából nem is reklámszpot. Hiszen a brand csak a videó utolsó pár másodpercében jelenik meg. Ami viszont addig történik, arról érdemes beszélni.
Nem igazán nagy kihívás a mondandónkat sok szóval megfogalmazni. Annál nehezebb dolgunk van viszont, ha kevés hely áll rendelkezésünkre a gondolataink átadásához.
Előző posztunkban a jó céges Facebook oldal néhány ismérvét soroltuk fel. Most azoknak szeretnénk segíteni, akik már indítottak vállalkozásuknak Facebook oldalt, de elakadtak és nem tudják, milyen tartalmat közvetítsenek az oldaluk kedvelői felé.
Lassacskán a cégvezetők nagy többsége már rutinszerűen használja a különböző közösségi oldalakat. Indítanak Facebook oldalt, hogy ügyfeleiket, vásárlóikat megszólítsák. A kezdeti lelkesedés azonban idővel csökkenni szokott. Elmaradnak a posztok, nincs ins
A Google Analytics szolgáltatást használók között elindult a találgatás, vajon hogyan, milyen módon tudnánk kicselezni a Google legújabb fejlesztését, miszerint azokat a kulcsszavakat, amelyeket az oldalunkra látogató felhasználók a Google fiókjukba bejel
Egy, a közösségi portálokról szóló tanulmány szerint igen.
Az Egyesült Királyságban 16-18 éves fiatalokat interjúvoltak meg. Szerintük ma már egyáltalán nem cool a Facebook használata.
Az INFORMÉDIA e felméréssel szerette volna megtudni, hogy milyen hatással volt a gazdasági válság a szegedi emberek életére, befolyásolta-e kiadásaikat, vásárlási szokásaikat, hogyan vált érezhetővé a válság a mindennapokban.