2014.04.28. 12:30
Mindenki tudni szeretné, hányadik helyen dobja ki a Google!
A KeyPozi megmondja.
Induljunk a kályhától
Egyre többen, egyre több helyen foglalkoznak a keresőoptimalizáláson belül azzal a kérdéssel, hogy fontos-e tudnunk cégünk, vállalkozásunk honlapjának helyezését különféle keresőmotorok találati listájában.
A szakmában a felvetésre a válasz határozott igen, hiszen tapasztalatból mondhatjuk, hogy azon potenciális ügyfelek, akik keresőprogramokon keresztül böngésznek, maximum az első húsz helyezett oldalait nézik meg, sőt, az alábbi „hőtérkép” ennél sokkal radikálisabb! Mutatjuk:
A piros színű rész jelöli a legtöbb kattintást kapott keresési találatokat. Cégünk, vállalkozásunk szempontjából tehát nagyon is fontos, hogy a keresőmotorok találati listáján elől helyezkedjen el honlapunk. Ezt pedig a keresőoptimalizálás különféle eszközeivel érhetjük el.
Mi van a kályha után?
Mivel azonban az internet világa egy folyamatosan és nagy sebességgel változó világ, az is nagyon fontos még a továbbiakban, hogy rendszeresen ellenőrizzük a keresőoptimalizálás eredményét, vagyis azt, hogy hányadik helyen áll a honlapunk a Google találati listájában.
(Nem csak) a szomszéd fűje
A legjobb szoftver erre a KeyPozi, mely heti rendszerességgel részletes és a múltra is kiterjedő elemzést küld Önnek az előre beállított kulcsszavakról és domain nevekről. Így Önnek arra is lehetősége van – a saját honlapja eredményeinek figyelemmel kísérése mellett – hogy konkurensei helyezéseit is megtekintse.
Amit csak a KeyPozi tud
A KeyPozi abban is egyedülálló, hogy nem csak a találati helyeket jeleníti meg, hanem tárolja az adott időszakban a Google oldalán megjelenő hirdetéseket is, amelyek bizony sok kattintást halásznak el még az elöl elhelyezkedő keresési találatoktól is! Ez által még hatékonyabb keresőoptimalizálást tud végezni cége, vállalkozása honlapján.
A KeyPozi okos, lényeglátó
Mikor találati listáról beszélünk, fontos definiálnunk, hogy mit értünk találat alatt. Nyilvánvalóan cégünk szempontjából nem releváns találatok egy adott kulcsszóra – mondjuk – a bizonyos gyűjtőoldalak, vagy hírportálok, sokkal inkább a versenytársaink domain nevei! A KeyPozit ezért úgy fejlesztettük ki, hogy a találati listából csak az üzleti találatokat listázza, figyelmen kívül hagyva a nem releváns találatokat. Így Ön mindig pontos, precíz információkat kap honlapja pozíciójáról az Önt érintő szakmában.
Látogasson el honlapunkra, ahol kipróbálhatja a KeyPozit, és keressen bennünket az elérhetőségeinken egy személyes konzultációért!