MarketingLabor

2015.03.01. 18:21

10 tipp, hogy sikeres legyen céged Facebook oldala

Lassacskán a cégvezetők nagy többsége már rutinszerűen használja a különböző közösségi oldalakat. Indítanak Facebook oldalt, hogy ügyfeleiket, vásárlóikat megszólítsák. A kezdeti lelkesedés azonban idővel csökkenni szokott. Elmaradnak a posztok, nincs inspiráció, elhal a lelkesedés. Pár jó tanács megszívlelésével viszont sikereket érhetünk el - még a Facebookon is.

A hatékony Facebook profilkezelés és a jó Facebook posztok 10 ismérve:

1. Ne kelljen továbbkattintani a posztodról!

Tudniillik az átlag Facebook felhasználó nem kattint tovább. Annyi inger éri az üzenőfalán, hogy többnyire csak görgeti a bejegyzéseket. Ha videót osztasz meg, az ne legyen hosszabb egy-másfél percnél.

2. Szépen, helyesen!

Ügyelj a helyesírásra és a korrekt fogalmazásra! A képviselt cég hírnevét nagyon könnyű helyesírási hibákkal lerontani. A hibák a megbízhatatlanságot közvetítik az ügyfél felé, csorbítják a vállalkozás hitelét.

3. Légy rövid!

Sokkal könnyebb több mondatban elmondani az üzenetünket, éppen ezért nagy ügyességet igényel a rövid, tömör fogalmazás, ami átjuttatja az információt, mégsem "terheli meg" a Facebook felhasználót. Írj 2 vagy 3 mondatot, de az jól legyen megfogalmazva!

4. Használj képet!

Nyilván nem elég az a 2-3 mondat, amit fentebb említettünk. Az ember vizuálisan sokkal inkább motiválható, mint pusztán szavakkal. Nagy sikere van a "cukiságfaktort" kihasználó képeknek, ilyenek a babákról, kisállatokról, szülő gyerek kapcsolatáról készült képek, ugyanakkor kellő hatást lehet elérni a személyes hangvételű képekkel is, az emberek szeretik megismerni, ki van az oldal mögött.

5. Ne legyél lájkvadász!

Miután lecsengett a Facebook-őrület első pár hulláma, tapasztalatból tudjuk, hogy nem a lájkolók száma, hanem azoknak minősége számít! Inkább legyen kevesebb, de aktívabb követőd!

6. Légy jelen folyamatosan!

Ennek a tanácsnak az előző fényében van csak értelme. Ha megszerezted a számodra fontos embereket, folyamatosan küldj feléjük impulzust! Vajmi kevés értelme van ugyanis indifferens emberek számára időt, energiát és pénzt pazarolni.

Kép forrása: http://www.buzzfeed.com/ubanell/out-with-the-old-in-with-the-new-nr3t

7. Adj át információt!

Tájékoztass! Akár a cégedről, a szolgáltatásaidról, a termékeidről, a munkatársaidról. Figyeld a világot a vállalkozásod szemszögéből!

8. Tegnap? Az már a múlt!

Légy naprakész, friss! A pár napja felröppent hírekre már mindenki csak legyint. Szólj, ha változás van a cégnél. Akkor is, ha még csak várható. 

9. Humor és személyesség

A humor és a személyes információközlés bizalmat épít, segít abban, hogy közel kerülj a Facebook oldalad kedvelőihez, emberibbnek fognak érezni.

10. Adj a követőidnek!

Érezzék magukat különlegesnek! Külön kedvezményt ajánlhatsz fel nekik. Nyereményjátékok indításával interakcióra buzdíthatod őket, így az oldalad látogatottsága is nőni fog. Korrekt nyeremény felajánlásával egészen biztosan nem maradnak majd el a megosztások, ami pedig új potenciális ügyfeleket jelenthet számodra!

+ 1. Ha mindezekkel megvagy, HIRDESS!

Kis anyagi befektetéssel tízezrekkel ismertetheted meg magad. Figyelj, hogy a célcsoportodat szólítsd meg és releváns információt promotálj!

 

www.informen.hu

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!