2022.03.13. 07:00
Szegedi kozmetikumokat tesz ismertté a márkaépítés mestere
Különleges lehetőséget kapott egy kezdő szegedi vállalkozó. Az egyik legsikeresebb hazai üzletember társult vele, otthoni laborjában, kézzel készített termékeit pedig hamarosan használhatják is egy exkluzív fővárosi szépségszalonban.
Pallagi Edina és Balogh Levente a héten Szegeden találkoztak. Fotó: Frank Yvette
Különleges, eddig példa nélküli ajánlatot kapott egy üzleti show-műsorban egy szegedi kisvállalkozó. Az RTL Klub Cápák Között című adásának évadzárójában Pallagi Edina a márkaépítés hazai mesterének kezébe adta mindössze egy éve létrehozott saját termékcsoportját, emellett lehetőséget kapott arra, hogy együtt dolgozzon vele szakmai tanácsadóként.
– A vállalkozásomat 2020 novemberében kezdtem el – mesélte lapunknak a Cremediq alapítója.
– Gyógyszerészként végeztem, majd ezt követően a Szegedi Tudományegyetemen kutattam és oktattam hosszú időn keresztül. A Covid azonban arra késztetett, hogy átgondoljam az életemet, és egy évvel ezelőtt úgy döntöttem, váltok – mesélte. Már korábban is tervezte, hogy natúrkozmetikumokat készít majd, ebbe vágott bele a családi házuk alagsorában kialakított gyártóhelyen.
– Eddig 16 saját terméket fejlesztettem ki: 6 arcápolót, 2 regenerálót, 4 aromaterápiás olajat és 4 arcpermetet. Olyan problémákra próbáltam készítményeket adni, amelyekkel egy 40-es nő küzdhet, így van pigmentfoltok elleni, ránctalanító és szemkörnyékápoló kozmetikum is a palettámon. Az illóolaj-keverékeket pedig úgy állítottam össze, hogy azok tudományosan alátámasztott hatékonyságát vettem figyelembe. Ezeket mind én készítem, kizárólag természetes alapanyagokból, illetve minőségbiztosító szakgyógyszerészként magam tudtam intézni az engedélyezést és a dokumentáció elkészítését is. Pont ezek miatt volt nehéz beáraznom a cégemet, így nem üzletrészt ajánlottam a Cápáknak, hanem kölcsönt kértem, és a bevételből ajánlottam fel nekik bizonyos százalékot – mesélt arról, hogyan érkezett az üzleti show-műsorba.
Balogh Levente, a nemrégiben a Pepsi hazai leányvállalatát felvásárló Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. üdítőipari társaság tulajdonosa és elnöke látott fantáziát a szegedi szakgyógyszerészben, mivel van egy beauty márkája is, amelyhez éppen szakmai tanácsadót keresett. A műsorban így tanácsadói díjat és együttműködést ajánlott Edinának, aki a milliárdos üzletember cégében a termékfejlesztésekben vesz majd részt. Cserébe a szegedi kisvállalkozó odaadta saját márkanevének 51 százalékos jogát Balogh Leventének.
– Az adás után néhányan a nézők közül azon aggódtak, hogy egy üzleti cápa bekebelezett. Én azonban nem így látom. Levente múlt héten megnyitott fővárosi szépségszalonjába hamarosan bekerülnek a termékek, azok egyre nagyobb ismertsége pedig számomra is hasznos lesz, valamint közösen hozzálátunk új kozmetikai termékek fejlesztéséhez is – mondta Edina. Hozzátette: valószínűleg egyéb ajánlatot is megfontolt volna, hiszen abból egy kezdő vállalkozó csak profitálhat, ha együttműködik egy ilyen kaliberű üzleti szakemberrel.
Laborját egyébként Balogh Levente a hét közepén meg is látogatta, és elégedett volt a látottakkal. Az tehát, hogy az egyetemi oktatóból lett friss vállalkozó termékei milyen gyorsan lesznek egy országosan ismert brand részei, valószínűleg már csak idő kérdése.
Szegedi hírek
- Lenyűgöző látványvilággal spékelték meg a Diótörő mesebalettet – galériával, videóval
- Díszdiploma szegedi pedagógusoknak
- Reflektorfényben az utolsó mesterek – díjat nyertek a vármegye dokumentumfilmesei
- Szegeden volt egyetemista a Megasztár tetovált rockere
- Telelőben várja a karácsonyt az ünnepi ponty – galériával, videóval