2023.11.09. 10:45
Költséghatékonyság miatt szervezték át az 1-es postát
Szó sincs felújítás előkészítéséről, a költséghatékonyság miatt szervezték át az 1-es posta működését Szegeden. A hét elején közölt cikkünk kapcsán válaszolt a Magyar Posta.
Aki az 1-es postára megy, készüljön fel a hosszas sorban állásra. Fotó: Gémes Sándor
Elvárás tőlünk, hogy költséghatékonyan működjünk. Ennek az elvárásnak a teljesítése érdekében az erőforrásainkat, kapacitásainkat a postai ügyfélforgalomhoz szükséges igazítanunk
– írta válaszlevelében lapuknak a Magyar Posta Zrt. Társasági Kommunikációs Osztálya, miután megkerestük a társaságot annak kapcsán, hogy rengeteg a panasz a szegedi 1-es posta működésére. A hosszú, időnként félóráig tartó várakozásról, a kevés nyitva lévő ablakról és a Deák Ferenc utca felőli épületrészből áthelyezett küldeményátvételről a hét elején írtunk, azonban akkor még nem kaptunk választ kérdéseinkre.
Most levelében azt írta a kommunikációs osztály, hogy a Magyar Posta törekszik arra, hogy a legmagasabb színvonalon szolgálja ki az ügyfeleket. Ugyanakkor elektronikus hozzáférés hiányában papír alapú értesítő kiállítására van lehetőségük, ami alapján a küldemény az adott postán átvehető.
A hatékonyságot célzó intézkedések egyike az ügyfélterek, munkahelyek összevonása is, a rendelkezésre álló kapacitások koncentrálása érdekében. A Szeged 1-es postán október 16-tól kezdődött el az ügyfélterek átszervezése. Az újonnan megnyitott ügyféltérben ügyfeleink minden postai ügyet – levélfeladást, csekkfelvételt, értesített küldemények átvételét – egy helyen el tudnak intézni, ami az ügyfelek kényelmét is szolgálja, és a munkahelyek kihasználtságát is javítja
– közölték a válaszlevelükben hozzátéve, folyamatosan elemzik az ügyfélforgalmat, ez alapján teszik meg a szükséges munkaszervezési intézkedéseket.
Jeleztük az osztály felé, hogy több szegedi is arra panaszkodott lapunknak, hogy nem csengetett be hozzájuk a kézbesítő, pedig egész nap otthon voltak, értesítőt kaptak a ládájukba arról, hogy levelük vagy csomagjuk érkezett, így mehettek sorba állni az 1-es postára. Erre azt írták, hogy amennyiben az ügyfél jelzi bármely csatornán – személyesen, telefonon, e-mail-ben – a panaszát, azt a Magyar Posta Zrt. kivizsgálja.
Szegedi hírek
- Keresztények százmillióit üldözik a világban
- Ismét láthatósági akciót tartott a rendőrség
- A kínai nagykövet szerint a BYD új lendületet adhat a két ország kapcsolatának – galériával, videóval
- Szőnyi Erzsébet zeneszerzőre emlékeznek
- Nézzen be velünk elsőként a BYD épülő szegedi gyárába! – galériával, videóval