2021.01.12. 19:51
Település-népszerűsítő kiadványok készültek
Ruzsát népszerűsítő kiadványt készített a település az Emberierőforrás-fejlesztési operatív program támogatásával, amelyet a különböző célcsoportoknak plakát, füzet és leporelló formában nyomtattak ki.
Összefoglalták, hogy miért érdemes Ruzsára költözni. Fotó: Kuklis István
Fotó: Kuklis István
Sánta Gizella polgármester azt mondta, ez a megkezdett településmarketing része.
– 2015-ben elkezdtünk ezzel foglalkozni, meghatároztuk az irányvonalat, akkor született az Ahol fogadják a köszönésed szlogen. 2017-ben Hetedhét Cekker néven helyi márkát hoztunk létre, 2019-ben pedig márkafilmet forgattunk – sorolta a polgármester.
– Sokan kérik tőlem, áruljam el, mi Ruzsa sikerének titka. Úgy gondolom, a mi sikerünk abban rejlik, hogy felmértük a lehetőségeinket. A településmarketing nem csak a nagyvárosok sajátja, a kistelepülések fejlesztéséhez is elengedhetetlen. A településmarketing nem más, mint túlélési stratégia – fogalmazott.
A három kiadványban ezzel a stratégiával ismerkedhet meg az érdeklődő. A falu elsődleges célcsoportja a fiatal beköltöző családok. A lakóhelyválasztás minden igényét – biztonság, megfelelő környezet – kielégíti a település, amely úgy tud életben maradni, ha helyben kielégíti a lakosság igényeit. Ruzsán erre is odafigyelnek. A kiadványban felsorolják az önkormányzati szolgáltatásokat és a számos kedvezményt, támogatást is.
– Ilyenkor jön rá az ember, hogy mennyi mindenre büszkék lehetünk – tette hozzá a polgármester.