Túlélési stratégia

2021.01.12. 19:51

Település-népszerűsítő kiadványok készültek

Ruzsát népszerűsítő kiadványt készített a település az Emberierőforrás-fejlesztési operatív program támogatásával, amelyet a különböző célcsoportoknak plakát, füzet és leporelló formában nyomtattak ki.

Munkatársunktól

Összefoglalták, hogy miért érdemes Ruzsára költözni. Fotó: Kuklis István

Fotó: Kuklis István

Sánta Gizella polgármester azt mondta, ez a megkezdett településmarketing része.

– 2015-ben elkezdtünk ezzel foglalkozni, meghatároztuk az irányvonalat, akkor született az Ahol fogadják a köszönésed szlogen. 2017-ben Hetedhét Cekker néven helyi márkát hoztunk létre, 2019-ben pedig márkafilmet forgattunk – sorolta a polgármester.

Összefoglalták, hogy miért érdemes Ruzsára költözni. Fotó: Kuklis István

– Sokan kérik tőlem, áruljam el, mi Ruzsa sikerének titka. Úgy gondolom, a mi sikerünk abban rejlik, hogy felmértük a lehetőségeinket. A településmarketing nem csak a nagyvárosok sajátja, a kistelepülések fejlesztéséhez is elengedhetetlen. A településmarketing nem más, mint túlélési stratégia – fogalmazott.

A három kiadványban ezzel a stratégiával ismerkedhet meg az érdeklődő. A falu elsődleges célcsoportja a fiatal beköltöző családok. A lakóhelyválasztás minden igényét – biztonság, megfelelő környezet – kielégíti a település, amely úgy tud életben maradni, ha helyben kielégíti a lakosság igényeit. Ruzsán erre is odafigyelnek. A kiadványban felsorolják az önkormányzati szolgáltatásokat és a számos kedvezményt, támogatást is.

– Ilyenkor jön rá az ember, hogy mennyi mindenre büszkék lehetünk – tette hozzá a polgármester.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában