Rugalmasan korrigálta hibáját a wellnessrészleget is működtető szálloda

2019.12.16. 11:34

Olvasónk nem hagyta elrontani a pihenését

Sorozatunkban a wellness-szolgáltatásokkal kapcsolatban vártuk a kérdéseket. A múlt héten a fogyasztóvédők válaszoltak, ezúttal egy rosszul induló, de pozitív végkicsengésű történetet osztott meg velünk egyik olvasónk.

Munkatársunktól

– Feleségemmel lefoglaltunk egy 4 napos, 3 éjszakás őszi ki­­rándulást a Mátrába, egészen pontosan október 25-én. A szálloda, amit kinéztünk, négycsillagos, és nekünk fontos volt, hogy legyen benne wellnesslehetőség. Kirándulásainkat úgy szoktuk tervezni, hogy a nagy túrákat követően esténként, pihenésképpen az adott szállodában felfrissülhessünk, szaunázhassunk – kezdte történetét.

Karbantartás

A foglalást követően két héttel azonban kaptak egy e-mailt a szállodától, amelyben azt írták, elnézést kérnek, de a foglalt idő­pontban, november 19-én és 20-án wellnessrészlegükön a féléves karbantartás miatt a medencéket tisztítás miatt leengedik. Ezt olvasva eléggé elszomorodtak, mivel kifejezetten ezért – is – foglalták le ezt a szállást. Szerencsére ekkor még ingyenesen lemondható lett volna a foglalás, mert ennél a szállodánál ilyenek a kondíciók. Komolyan el is gondolkodtak rajta, de végül mégsem tették, mert már kikérték a szabadságukat.

Kompenzáció

– Így aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve felhívtam a hotelt, hogy tudnának-e valamilyen ár­engedményt adni, vagy esetleg egy közeli fürdőbe belépőt – folytatta a történetet olvasónk. Kérték, hogy e-mailben írják meg mindezt, és ha­­marosan válaszoltak is. Elnézést kértek, hogy problémát okoztak, és felajánlottak egy szomszédos hotel wellnessrészlegébe két főre egyszeri, egynapos belépést. Amit természetesen el is fogadtak.

Tervezhetőség

Végül nem használták ki a fel­ajánlást, mivel úgy alakult – vagy úgy alakították –, hogy mindkét este legalább egy medencé­ben mindig volt víz, bár az említett karbantartás miatt kicsit hűvösebb, ami ez nekik nem volt probléma. Olvasónk azt furcsának tartotta, hogy október 25-i foglalásuknál még nem volt feltüntetve ez az információ a honlapjukon, pedig egy ilyen féléves aktuális medencetakarítást nem egyik napról a másikra találnak ki.

Járt már pórul játékvásárlásnál?

Miben más a jótállás vagy a garancia, ha gyerekjátékokról van szó, szigorúbbak-e a fogyasztóvédők ezen a területen? Járt már pórul piacon, karácsonyi vásáron, és utána nem találta az eladót? Gyakori, hogy csak a megbontás után derül ki, baj van a játékkal – előfordult, hogy a gyerekre akarta kenni a hibát a forgalmazó? Ossza meg velünk panaszát, mi pedig megkérdezzük fogyasztóvédelmi szakértőinket. Sorozatunk partnere a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda – leveleiket a panaszfal@delma­gyar.hu címre várjuk.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában