2019.10.03. 14:40
Már lehet nevezni a Nemzeti Színház szpotjátékára
A játékra egy Shakespeare-t népszerűsítő, flashmob-szerű, telefonnal készített kisfilmet várnak.
Forrás: Youtube
Már lehet nevezni a budapesti Nemzeti Színház fiatalok számára meghirdetett szpotjátékára, amelyre egy Shakespeare-t népszerűsítő, flashmob-szerű, telefonnal készített kisfilmet várnak.
Elindult a nevezés a Nemzeti Színház szpotjátékára, amit fiataloknak hirdettek meg. A Shakespeare-t népszerűsítő, flashmob-szerű, telefonnal készített kisfilmeket december 1-ig várják a jelentkezőktől.
A Szerelmes Shakespeare címmel 15-25 éves fiatalok számára meghirdetett versenyre a jelentkezőktől egy általuk választott Shakespeare-szövegrészletet várnak, amelyet egy tetszőleges, nyilvános helyen mondanak el és vesznek fel telefonjukkal.
A Nemzeti Színház decemberben mutatja be A vihar című drámát, amely Shakespeare utolsó műve. A repertoárján évek óta nagy sikerrel fut Shakespeare két másik darabja, a Szentivánéji álom, és az Othello is, ezek központi témája szintén a szerelem.
A felhívásra önállóan vagy párban készített flashmob-szerű telefonos videóval lehet jelentkezni.
A kisfilm bárhol elkészülhet, ahol mások előtt népszerűsíteni lehet Shakespeare-t.
„Arra bíztatjuk a fiatalokat, hogy mondjanak el egy általuk választott szövegrészletet Shakespeare-től egy tetszőleges nyilvános helyen, vegyék fel telefonjukkal, és küldjék el nekünk. Legyenek bátrak és kreatívak!”
– írják a Nemzeti Színház
.A kész videókat, amelyek maximum 1 percesek lehetnek, a Nemzeti Színház Instagram-oldalára töltik fel a beérkezésük sorrendjében.
A kreatív videókat háromtagú zsűri – Szász Júlia színművész hallgató, valamint Farkas Dénes és Rácz József színművész – értékeli majd. A játék eredményhirdetését december 10-én tartják.
A díjkiosztót A vihar című darab bemutatóján, december 20-án a Nemzeti Színház nagyszínpadán rendezik meg.
A játékban a közönség is szavazhat, a saját névvel ellátott videókat és a közönség szavazatait a [email protected] email címre várják. Az új pályázatot a tavalyi, Az ember tragédiája előadásához kapcsolódó szpotverseny sikere nyomán hirdetette meg a Nemzeti Színház.